תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורה נסתרת – פתרון תאורה מושלם

מכירים את זה שאתם נכנסים לחדר, כל חדר, והוא מואר בצורה כל כך נעימה שאתם מוצאים את העיניים שלכם מתרוצצות על גבי התקרה והקירות, מחפשות את מקור האור הנעים ולא מוצאות כלום?
תאורה לתקרה נמוכה

לזה בדיוק קוראים תאורה נסתרת – הדרך להאיר חללים מסוגים שונים ללא שימוש בגוף תאורה מובחן ומסנוור. את התאורה, שלרוב מגיעה בצורת פסי נורות לד אותם ניתן למקם בנוחות ובצורה מוסתרת בכל חלל, לרוב נוהגים למקם בחדרי אמבטיות ומטבחים, אבל בשנים האחרונות אנו רואים שימוש נרחב בה גם בחדרי ילדים, בארונות ובסלון הבית. תאורה נסתרת יכולה להשתלב עם גופי תאורה קיימים, בפינות החדר או כהדגשה סביב פריט או נקודת עניין משמעותית בחלל.

תאורה נסתרת בחדרי שירותים ואמבטיות

בחדרי שירותים ואמבטיות משתמשים כבר שנים בתאורה הנסתרת כדי ליצור עיצוב שגורם לכל מי שנכנס לומר "ואוו"!". את פסי התאורה ניתן למקם מתחת לארונות האמבטיה, סביב האמבטיה או המקלחת, מתחת לאסלה תלויה ועוד. מיקום נכון יגרום לחלל להרגיש נקי אך חמים, מזמין ופתוח.

בחדרי האמבטיה, התאורה הנסתרת לא נועדה להחליף את התאורה הקיימת, משום שמדובר בחדר בו אנו זקוקים למירב התאורה בשביל להתאפר, להתגלח ואפילו לצחצח שיניים, אבל היא יכולה להוות תוספת נהדרת. למשל, בחדר אמבטיה בו נוהגות נשים להתאפר מגי בוקר, ניתן למקם פס תאורה מרובע של אור קר, המתאים לחדרי אמבטיה, סביב כל המראה בחדר האמבטיה, שיוסיף אור מבלי לגרוע את תשומת הלב מהמראה עצמה, ומבלי לסנוור את המתאפרת.

תאורה נסתרת במטבחים

תאורה נסתרת במטבח

תמונות להמחשה בלבד מהדמיות מוצרים שקע ותקע

גם במטבחים ניתן לראות שימוש מושכל בתאורה נסתרת, בפסי אור דקים לאורך משטחי העבודה. אמנם במטבחים לרוב נתקין אור חזק, כמו פלורסנט, שיספק את כל התאורה לה אנו זקוקים בשעות היום והלילה, אבל ישנן פינות מסוימות שיזדקקו לתוספת תאורה כמו מעל עמדת הכנה עם קרש חיתוך, מעל הכיור או לצדי פינת הקפה.

פס תאורה נסתרת ניתן להתקין גם לאורך כל ארונות המטבח, בתחתיתם, מה שינטרל את הצל והחושך שארונות יוצרים ויאפשר גם לפינות החשוכות הללו להפוך שמישות יותר בתהליך הבישול. בנוסף, נוכל להתקין פסים של אור לאורך דלתות הארונות, מבפנים, בכדי לקבל תוספת תאורה בארונות עמוקים או גבוהים במיוחד, או סתם ללילות בהם אנו רוצים לשלוף כוס מהארון מבלי להדליק את האור הראשי של המטבח.

תאורה נסתרת בקרניז או פינת גבס

תאורה נסתרת בגבס

תמונות מתוך פרוייקטים של מעצבי פנים- מייזי חזקיה ושרית גיטליץ

בקרניזים (אלמנטים עיצוביים אותם מוסיפים סביב מסגרות הדלתות או הקירות), בתי תריס או פינות גבס בנויות נוכל להוסיף פסי אור שיהוו תוספת עיצובית גרידא. אין היבט פרקטי מיוחד בהארת ספריית גבס או פינת טלויזיה בנויה מגבס, כמו גם קרניז המותקן מעל החלונות, אך בהחלט יש אפקט עיצובי מרשים המוסיף דרמטיות וטאצ' מודרני מרשים. חשוב לזכור כי פסי התאורה מכילים נורות לד, נורות חסכוניות מאד וארוכות-ימים, שלא מצריכות שום תחזוקה מיוחדת ולא מנפחות את חשבון החשמל, מה שהופך את פתרון התאורה הזה למרשים, קל וחסכוני כאחד!

את מוצרי התאורה הנסתרת תוכלו למצוא אצלנו באתר – לחצו כאן >>

ואחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים