תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

עיצוב גופי תאורה – מה לקחת בחשבון?

על מה אתם רוצים לקרוא?
עיצוב גופי תאורה

קרדיט לצילום: Moran Vizel

עולם התאורה השתנה בשנים האחרונות ללא היכר, והשינויים הללו מיטיבים עם הלקוח. אם בעבר האפשרויות הקיימות היו מוגבלות לפריטים שנמצאים בקטלוג המוצרים, על צורתם ומידותיהם הקבועות מראש, כיום ניתן לעצב כמעט כל גוף על פי טעם והתאמה אישית. חשוב לקחת בחשבון התאמה של גוף התאורה לסגנון ולגודל החלל, גוון, עוצמת תאורה ומגבלות טכניות נוספות, אך ניתן לומר באופן גורף למדי כי כיום, השמיים הם הגבול.

פרופילי תאורה בהתאמה אישית

פרופילי תאורה לינארית הם אלמנטים שניתן לעצב בדרכים שונות – מחיתוך לפי מידה כך שיתאימו בדיוק לגודל הארון או הקיר, דרך צביעת גוף האלומיניום בגוונים שונים, ועד עיצובם בצורת ר', מרובע, משולש, משושה, תלוי, צמוד, נסתר ועוד. באתר ובחנות שקע ותקע תמצאו מגוון גדול של פרופילי תאורה תלויים, צמודים ונסתרים, למטרת תאורה דקורטיבית או פונקציונלית ובמגוון גדלים, אורכים, עוצמות וגוונים.

ניתן להזמין פרופיל לגונה לפי מידה, כדי להתאים את פרופיל התאורה לרהיט, משטח עבודה או פינה מסוימת בבית או בעסק. כדי להתאים את הפרופיל בצורה מיטבית לצורך האישי שלכם, יש למסור מידות מדויקות של גודל הפרופיל הרצוי, ובמקרים מסוימים, כמו שילוב של פרופילים בקיר כדי ליצור תחושת ניתוק מהרצפה או מהתקרה, יש לבצע הנמכת גבס סטנדרטית, שיכולה להיות מבוצעת בקלות על ידי איש מקצוע בתחום הגבס.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/

גופי תאורה MDF בעיצוב אישי

דרך נוספת וייחודית לייצור תאורה בעיצוב אישי היא בחריצת הצורה הנבחרת על גבי פלטת MDF באמצעות חיתוך CNC. MDF הוא חומר גלם העשוי עץ דחוס בעל שטח פנים חלק וישר, קל לעיבוד ולחריצה  ונשמר לאורך שנים. קל לצבוע אותו ובניגוד לעץ טבעי, הוא אינו משנה את צורתו.

בזכות תכונות אלה, MDF הוא חומר גלם שמגיב היטב לחיתוך CNC ולכן הוא נפלא לעיצוב תאורה אישית. ניתן לחרוץ על גבי הפלטה אחת מהצורות שנמצאות בקטלוג המקוון של שקע ותקע או כמעט כל צורה שתוכלו לדמיין, כולל אותיות ומספרים שמאפשרים עיצוב בצורת שם או לוגו. התהליך כולו נעשה בליווי יועץ תאורה מקצועי.

חלוקי נחל

כדי להתקין תאורה בעיצוב אישי, יש לבצע בתקרה הנמכת גבס בגובה 12 ס"מ. זוהי עבודה פשוטה שיכול לבצע כל מומחה לעבודות גבס, שיבדוק קודם ההתקנה אם התקרה נקייה מצנרת או כבלי חשמל ואין שום דבר שיכול להפריע להנמכתה. לאחר מכן, בחרו את הצורה אותה אתם רוצים לשלב בתאורת התקרה ואת גוון התאורה, מסרו את העיצוב והמידות הרצויות ותוך 21 ימי עסקים תקבלו גוף תאורה מיוחדכפי שהזמנתם, שבו מותקנות המערכת החשמליתומערכת תאורת הלד. ההתקנה תיעשה בביתכם על ידי חשמלאי ומומחה לעבודות גבס.

צריכים ייעוץ לתאורה בעיצוב אישי? אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה לחצו כאן >>  

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים